زندگی خانم و اقای مورچه

تلاش برای بهتر شدن من خانم مورچه گازی و همسرم اقای مورچه سیاه

زندگی خانم و اقای مورچه

تلاش برای بهتر شدن من خانم مورچه گازی و همسرم اقای مورچه سیاه

تخریب شخصیتی

این هفته دو جا تخریب شخصیتی شدم 


اول اینکه رفتم دندان پزشکی دکتر وقتی پول گرفت   دو روز منو علاف کردن

موقع درست کردن کلی بهم غز زد خیلی خیلی زیاد دهنت چرا اینطوره 

چرا باز نمیکنی

 دندان‌ها مصیبته 

هی تهدید میکرد پول نصفش رو بهت برمیگردونم 

برو یه جا دیگه ادامه کار بده 

دهنت چرا کوچیکه بازش کن 

اصل عصب کشی  رو هم داده بود  یه دکتر دیگه که اونجا کار میکرد انجام داده بود دکتر که عصب کشی میکرد اصلن هیچی نگفت و کارش رو انجام داد تموم 

اما این دکتر  که میخاست پر کنه 

خدایی اونقدر به دهنم بد و بیراه گفت اگه به یه دختر نوجوان میگفت طرف افسردگی میکرفت من حالا بزرگم برام مهم نیست .

دفعه اولم بود میدیدم یه دکتر عصب کشی میکنه یکی  دیگه پر میکنه 

همه جا یه دکتر انجام میده اما اینجا یه مطب شلوغ بود که دکتر اصلی که بهم غر میزد چند تا دکتر جووون آورده بود کنار دستش کار کنه بیشتر کار سختی و حوصله بر ها رو هم دکتر های دیگه انجام میدادن .اینم تجربه شد دیگه اینجا نرم هم پول گرفت هم عز زد ناراحتم کرد هم کارم رو طول کشید انجام داد فکر کنم چهار بار رفتم هر دفعه یه کار انجام داد یه بار دیگه هم باید برم .


یه تخریب شخصیتی هم مادرم انجام داد که حوصله تایپ ندارم.