زندگی خانم و اقای مورچه

تلاش برای بهتر شدن من خانم مورچه گازی و همسرم اقای مورچه سیاه

زندگی خانم و اقای مورچه

تلاش برای بهتر شدن من خانم مورچه گازی و همسرم اقای مورچه سیاه

انسان ثروتمند

چند روزه همش حرف اون بنده خدا رو یادم میاد  که گفت ما اونقدر بالا رفتیم که دیگه نمیتونیم با فلانی ها در ارتباط باشیم  چون اونا اگه ثروت ما رو ببینند کلی گریه و رازی میکنند که خودشون ندارند ..

وقتی جاری محترم این حرف رو زد احساس کردم یکی از اون ها منظورش منم هستم .یعنی خودشون رو خیلی برتر میدونند اونم بخاطر پول 

اون موقع که این حرف رو زد لال شدم حرف نزدم 

اما کاش بهش میگفتم اولن پول خاصی نیست ایلان ماسک با اون ثروتش اینهمه ادعا نکرد که تو میکنی 

بعدم تو پولدار چه فقیر به چه درد من میخوره تا الان دوزار به ما پول ندادی

و کمکی با ما نکردی فقط کلاس میزاری و گذاشتی

..

بی خیال بابا 

منم دیگه تصمیم گرفتم باهاش صحبت نکنم 

منو کرده بود مسول خبر آوردن براش 

همش امار این و اون رو میگرفت 

دیگه چند روزه صبحها تلفنم رو خاموش کردم چون اوک فقط صبح ها تماس میگیره..تا ببینم میتونم یه سیم کارت دیگه بگیرم