زندگی خانم و اقای مورچه

تلاش برای بهتر شدن من خانم مورچه گازی و همسرم اقای مورچه سیاه

زندگی خانم و اقای مورچه

تلاش برای بهتر شدن من خانم مورچه گازی و همسرم اقای مورچه سیاه

یه زن

به عنوان یک زن 

از اینکه تو ایران دنیا اومدم .

خیلی برا خودم متاسفم 

کاش یه زن روشنفکر اروپایی بودم .


مرداد ماه

تو این چند وقت که ننوشتم اتفاق  بد  زیاد داشتم 

یه کاری پیدا کردم چند روزی میرفتم  اما بدیش این بود که دو شیفت بود یعنی ظهر باید می‌اومدم مجدد عصر میرفتم سر کار خیلی اینطور اذیت میشدم خیلی تو مخم رفته بود که  تو گرما چه اجباری یه این مدل کار  کردن هس 

یه روز که اعصابم هم خورد بود از کار زیاد یه  سره  هم از صبح موندم سرکار  و ساعت ۷ به مورچه گفتم بیاد دنبالم 

مورچه با موتور  اومد شام هم نداشتیم گرسنه گفتم برو  فلان خیابون ساندویج بخریم چون فعلن اونجا رو از لحاظ بهداشتی قبول دارم 

موقع برگشتن چشمم افتاد به خونه مادر شوهر یکی از دوستای قدیم 

رفتم در خونش و گفتم فلانی هس 

گفت نه نیست 

و متوجه شدم طلاق گرفته و با زور شماره  تلفن رو بهم داد  یعنی اولش یه خانمی  بود  فکر کنم جاریش بود بعد اصرار کردم گفتم کارش دارم اگه شمارش رو داری بهم بده جاری رفت تو خونه و بعد چند دقیقه اومد و شماره ش رو داد 

و ما هم سوار موتور شدیم اومدیم که وسط خیابون یه لحظه دیدم یکی داره منو میکشه پایین اینا  تو عرض شاید کمتر از یک دقیقه افتاد 

چادرم رفته بود لای چرخ موتور و منم چون پیجیده بودم دور خودم افتادم زمین و تا مورچه موتور  نگه داشت من کف خیابون کتلت شده بودم .

خدا رو شکر فقط کوفتگی پیدا کردم و زخم مهم  برنداشتم .

اما اونقدر ترسیده بودم که نگو 

دیگه تصمیم گرفتم زیاد چادر سر نکنم و جز موارد خاص الان  مانتویی شدم

دیگه هم سر اون کار نرفتم زنگ زدم که من نمیام دیگه حالم خوب  نیست


 .

و اینکه هفته پیشم دختر کوچولو فامیلمون که مریض بود فوت کرد .

خیلی این بچه رنج کشید  تو این دنیا 

همش مریض بود و اخرم سرطان همه بدنش رو گرفت و فوت شد 

روحششاد 

الانم  بیکارم همش فک  میکنم چکار کنم حتی خودم هم نمیدونم چکا رکنم 


میرم تهران

فردا صبح به امید خدا دارم میرم تهران 

بتونم یه کم لباس بیارم برا فروش

یعنی میشه 

یعنی میتونم؟

خدا کمک کن لطفن

میرم تهران

فردا صبح به امید خدا دارم میرم تهران 

بتونم یه کم لباس بیارم برا فروش

یعنی میشه 

یعنی میتونم؟

خدا کمک کن لطفن