زندگی خانم و اقای مورچه

تلاش برای بهتر شدن من خانم مورچه گازی و همسرم اقای مورچه سیاه

زندگی خانم و اقای مورچه

تلاش برای بهتر شدن من خانم مورچه گازی و همسرم اقای مورچه سیاه

کمک

خدایا میدونی کاش می دونستم دقیقن کجایی کاش یه مکان واقعی داشتی

مثلن بالای فلان کوه در فلان کشور 


هر چی پول بود بلیط می خریدم  به هواپیما و می‌اومدم سراغت 

میدونم اون موقع هم حتما سرت شلوغه و کلی بنده خوب و کلی آدم مشکل دار و کلی هم آدم ریا کار دورت رو گرفتن اما بازم میزدم توی نوبت 

و از این صف طویل خودم رو یه جوری بهت برسونم 

بگم اخه مگه من رو خودت نیافریده 

مگه نگفتی برید تو دنیا  زندگی کنید.

خب این چه مدلش هست؟

من از اون اولی که یادمه اذیت دارم میشم .

اخه یه آدم بی غرضه ..دست و پا چلفتی ..نادوست داشتی 

افریدی

پس کی زندگی ش رو درست میکنی 

خودم که همه جوره تلاش کردم نشده.

خدایا کمک من و مورچه کن 

حالمون خوب نیست

رحم کن

دلم میخاد ببینم شادی چطوریه 

خوشبختی واقعی طعمش رو بچشم