زندگی خانم و اقای مورچه

تلاش برای بهتر شدن من خانم مورچه گازی و همسرم اقای مورچه سیاه

زندگی خانم و اقای مورچه

تلاش برای بهتر شدن من خانم مورچه گازی و همسرم اقای مورچه سیاه

کیان

اگه بگم دو  روزه هست که حالم عجیب گرفته باور میکنید ؟

غم این پسر قشنگ کیان که توی اعتراض ها کشته شده ولم نمیکنه

کیان پیر فلک کلیپ هاش رو میبینم آتیش میگیرم 

خدا به دل مادرش رحم کنه و ایشالا خون بچه ش پایمال نشه 

خون هایی ریخته میشه و هیچ مسولی همدردی نمیکنه 

براشون اهمیت نداره که این بچه آینده ساز این ممکلت بود 

گاهی اوقات میگم چطور میخام تو جامعه ای که کمترین ارزش به جان ادم ها داده میشه بچه به دنیا بیارم ؟

تسلیت به مادر و پدر کیان 

تسلیت به ایران  



کوکو

امشب خونه خاله م رفته بودم و یکی از دختر خاله هام سگ داره سگش رو آورده بود اونجا ...خب  من هیچ وقت  جایی نبودم که تو خونه سگ باشه همیشه تو خیابون یا بیرون  میدیدم اگه خیلی خوشم میاومد ممکن بود یه دست کوچیک به سرش بزارم و اون دست رو حتما یه نیم ساعت میشستم و فکر میکردم که نجس شدم اما امشب که کوکو اومد اولهاش خودم رو جمع کردم و تو دورتری نقطه به کوکو نشستم و احتیاط کردم که نزدیک نیاد اما اخر مهمونی کوکو حسابی رفیق شدیم   کلی بازی کردیم و سک هم حیوان خداس و بی آزار..اخه چرا باید یه موجود به این با نمکی رو خدا نجس کرده باشه ..

دلم یه سگ قشنگ میخواد

تست

شاید تو این سالها که ازدواج کردم فقط چهار یا پنج بار تست حاملگی دادم چون همیشه سر موقع متوجه میشدم که حامله نیستم و در انتظار بودم برام بی‌معنی بود 

اما این ماه حس جدیدی داشتم  رفتم تست خریدم و با ذوق منتظر شدم ببینم نتیجه ش چیه 

اره منفی شد 

کاش تست رو  انجام نداده بودم 

ناامید شدم 

 الان گریه م گرفته 

امیدوارم خدا این غم رو  از من دور کنه ...

شیر

استاد حسابداری بچه جنوبه

با پسرای کلاس داشتن درباره شهرش صحبت میکرد و صحبتش افتاد به شیر گاو میش و خیلی از مزه س تعریف کرد 

تازه یکی از پسرا هم رفته جنوب بستنی خورده که از شیر گاو میش درست شده 

اون که صد برابر تعریف کرد 

الان دهنم آب افتاده دلم بستنی با شیر گاو میش میخاد 

تو دیوارم گشتم پیدا نکردم جایی که بفروشه 

خداییش به نظر خودمم  هم خوشمزه ش امد حیف که نیست این اطراف 

یه آرزوی جدید به ارزوهام اضافه شد 

بستنی با شیر گاو میش بخورم 

دلار واقعن گرون شد

دو سه روز هست که دلار داره میره بالا 

احتمالن تا پنجاه هم بره

خدا به جوونها رحم کنه 

به خانواده هایی که جهیزیه دارند تهیه می‌کنند 

به کسایی که میخواستن کار راه بندازند 

کسی که به فکر جوونها نیست