زندگی خانم و اقای مورچه

تلاش برای بهتر شدن من خانم مورچه گازی و همسرم اقای مورچه سیاه

زندگی خانم و اقای مورچه

تلاش برای بهتر شدن من خانم مورچه گازی و همسرم اقای مورچه سیاه

صدبار

صدبار اومدم اینجا نوشتم از حرفای انگیزشی و پاک کردم که زندگی از فردا عوض میشه اما اصلن عوض نشد و در حد شعار موند

امشب یه خودکار خریدم شبیه هندونه که انگیزه پیدا کنم حرفای قشنگ قشنگ بنویسم 

اما میدونم فردا یادم میره

یکی از کارا گه امروز خوندم اینکه اگه میخواهی پولدار بشی به پول احترام بزار 

مچالش نکن با احترام تو کیف پول بزار 

پولای من قرو قاطی تو کیف ریخته 

باید فردا صبح مرتبشون کنم .

راستی از بچگی دلم تخت میخواست دلم میخواست رو تخت میخوابیدم 

شاید فقط تو مسافرتا دیگه پیش نیومد 

تا اینکه تخت دار شدم.

منم که استعداد دارم تو بی نظمی 

هم روی تخت پر وسیله هست 

هم زیر تخت 

حس لاکچری بودن دارم




با هیوا

امروز با هیوا رفتیم بیرون

میدونستم تولدشه 

بهش هم گفتم میدونم تولدت هست اما فعلن کادو برات نگرفتم 

اونم گفت اشکالی نداره و از این حرفا 

رفتیم عکاسی  اون عکس گرفت 

بعد یه جا پیدا کردمینی اسکارف ۲۹ تومن 

خدایی جنس های هم خوب بود 

منم با اینکه خیلی وقت بود خرید نکرده بودم   پولم زیاد نبود 

خرید گردم  

بعد یه بستنی خریدم معرکه بود 

این مغازه صد ساله روبروم بود و من تو این همه سال فقط یه بار یا دو بار آبمیوه ازش خریده بودم 

اما ایندفعه بستنی خیلی خوشمزه بود 

خیلی خوشم اومد 

اخرشم به مورچه زنگ زدم اومد دنبالم 

مورچه همچنان بیکار تشریف دارد 


نی نی سایت

الان تو نی نی سایت بودم

همه از درآمد های شوهر هاشون نوشتن 

اوف 

حالم خراب شد 

من باید چی مینوشتم هیچ

با بگم در حد یه نون و نوشابه و اینا شاید روزی صد یا صد و پنجاه

مردک فقط در حد دوسه لقمه غذا جور کنه 

دیگه کار نمیکنه 

الان یه مشت آدم میا د برام کامنت میزاره یا طلاق بگیر 

یه سری هم میگن خدا رو شکر کن که همین یه لقمه رو خدا بهتون داده

برام کامنت نزارید و پیشنهادات  رو توی زندگی خودتون پیاده کنید 

من عمرم حروم شد رفت .

هیچ راهی جز غصه ندارم 



در راستای جست و جوی کار

خب فکر کردم برای کار چه مهارتایی دارم 

که یکیش کاراز اینترنتی هست که تجربه ادمین  بودن رو دارم

رفتم توی کانالی اگهی ادمین گذاشتم 

یعد یه آقایی پیام داد 

صحبت و اینا  گفت حقوق چقدر میگیری 

منم هول شدم

گفتم صد و پنجاه هزار تومن تو بیست روز خخخخخخخخ

نمیدونم فازم  چی بود صد و پنجاه  پول اینترنت و فیلتر شکن نیست 

بعدش پیام داد 

که کار رو شروع کن اخر ماه حقوق میدم

اخه صد و پنجاه چیه 

که بخواهی سی روز دیگه بزنی به کارت 

منم پیام دادم 

موفق باشید .

 میگم هر چی خسیس هس به من میخوره 

اخه صد و پنجاه چیه دیگه ..

اخه اگه اعتماد نداری چطوری میخوای رمز ورود  رو بهم بدی برات کار کنم

موقع کار اعتماد داری 

موقع پول اعتماد نداری ؟ ؟؟؟؟؟





صبح دکتر بودم

صبح رفتم دکتر 

قرص بهم داد 

همین گفتم اینجا بنویسم یادم نره از کی قرص رو خوردم