زندگی خانم و اقای مورچه

تلاش برای بهتر شدن من خانم مورچه گازی و همسرم اقای مورچه سیاه

زندگی خانم و اقای مورچه

تلاش برای بهتر شدن من خانم مورچه گازی و همسرم اقای مورچه سیاه

اخر سال

امروز آخرین روز سال  هست 

یه سال دیگه هم توی چشم یه هم زدنی گذشت .

سالی که برام پراز تلاطم ها و تجربه های جدید بود اول سال قبل تصمیم داشتم دروغ نکم که میگفتم غیبت نکنم که کردم و خیلی کارای دیگه که اونا رو هم نباید انجام میدادم انجام دادم 

ایشالا سال بعد پر از خوشی برا همه ایران و جهان باشه 

اقتصاد درست بشه و همه کنار هم بخندیم..

کار و کاسبی ها بچرخه و درامدا سالم زیاد بشه بیکاری کار مناسب پیدا کنند و مریضا خوب بشن و مستاجرها خونه دار چشم انتظارا بچه سالم و  خوشگل نصیبشون بشه 

خدایا ممنونم که همراهم بودی و هر جی گفتم و غر زدم کنارم بودی  ممنونم ازت واقعن ممنون...ایشالا بازم کنارم باشی 

آدمها

داشتم به ادمها فکر میگردم 

اود بگم من خودم یه ادم بد هستم بدتر از من هم نیس

اما بقیه هم بد هستن و دنیا هیچکی به هیچکی شده 

مثلن  مادر همسرم کلی طلا داره دستهاش پر از النگو گرون هس 

و مشکل مالی هم نداره 

اونقدر حرف خدا و امام میزنه که نگو 

همش هم دنبال روضه و مسجد

اما نمیگه الان پسرم مشکل داره یه النگو بفروشم کمک کنم به پسرم بره یه دکتر دست و حسابی  تا  مریضی خوب بشه .

یه کم کمک کنم دست اینا رو هم بگیرم 

اصلن براش مهم نیس و همش هم میگه این النگو ها برا کفن و دفن هس

اخه اینهمه النگو و طلا یه شهر رو میشه باهاش چند روز غذا داد

تو  یه کار خیر کن خدا راضی باشه بیا کمک پسرت کن حالش بهتر بشه .

اینجاس که میگن نماز هیچ نشانه انسانیت نیس .

خدا به امید خودت نه بنده های بی خودت




دلار

باید بگم که رییس بانک مرکزی باید بیاد دست و پای منو بوس کنه 

میدونی چرا چون تا من تو یه کاری میرم اون کار ورشکست میشه 

دلار همینطورداشت میرفت بالا ی بالا 

من رفتم یه نمه خریدم 

خخخخخ از فرداش اومد پایین 

تصمیم جدید

خب میگم خوبه کسی منو اینجا نمیشناسه راحت میتونم غر بزنم 

و دیشب داشتم حساب میکردم من تو طول سالهایی که کار میکنم چنددتا کار عوض کردم میدونید چنددتا شد ؟؟۱۷تا جای مختلف که ازشون حقوق کرفتم 

کارای دیگه هم بوده حالا یا بهانه دراوردن حقوقم رو ندادن

اما جاهایی که حقوق گرفتم ۱۷  تا شد 

البته حقوق چه عرض کنم همه جاها کمترین حقوق رو میدادن 

یا بهانه درمیاوردن نمیدادن یا دیر میدادن اصلن من استعدادش تو پیدا کردن کارای  کارای چرت  بود .شاید اونا خوب بودن من بد بودم 

اخرین کارم دیروز بود توی محیط که پر بود از انرژی منفی ..همه با هم یه حس بد داشتن ..دو سه تا دعوا شد ..یه سری با یه سری قهر بودن .خودم هم با یکی مجبور شدم قهر کنم .

خلاصه که همش هم تهدید به اخراج میکردن ..کارش اولش خوب بود یه دفعه آماری کردن و امار رو فضایی بردن بالا ...دیگه مثل خر باید کار میکردی دیگه همون دیروز ازش اودم بیرون  از گروه هاشون لفت دادم ..بخاطر ساعتی ۱۶ تومن دست درد گرفته بودم ...


امروز موندم خونه و به خونه رسیدم الانم اومدم حرم توی دلم دعا میکردم

از خدا میخوام کمکم کنه زندگی کمی برام آسان بشه

دستم باز بشه 

دیگه میخوام عوض بشم

انرژی م رو ببرم بالا 

توکل به خدا کنم و 

خدا به هر که بخواهد بی حساب می‌دهد دیگه از من غیبت نخواهید شنید   دروغ هم همینطور 

بتونم  کار آنلاین رو پیشرفت بدم عالی میشه 

من استعدادش رو دارم دیگه تا اخر سال ۱۴۰۲ کار فقط آنلاین 

بیگاری   برای دیگران دیگه تمومه 

اینو مطمئن باشید