زندگی خانم و اقای مورچه

تلاش برای بهتر شدن من خانم مورچه گازی و همسرم اقای مورچه سیاه

زندگی خانم و اقای مورچه

تلاش برای بهتر شدن من خانم مورچه گازی و همسرم اقای مورچه سیاه

کلاس در کلاس

من توی زندگیم همیشه یا سرکار بودم یا سر یه کلاسی

کلاسهایی هم که رفتم یهچ کدوم به اون یکی ریطی نداشته و دلیل انتخابشم اون موقع یا این بوده که دوستام رفتن منم دنبالشون رفتم یا محل برگزاریش نزدیک بوده یا گفتم

برم ازش دلار کسب کنم که هیچ گاه جز یه موارد محدود نشده

#مکروه بافی/گلیم بافی /بافتنی

فیلمبرداری /عکاسی /

فتوشا ب/ورد /تایپ/گورل /افترافکت

اشپزی/ سفره ارایی

گل گاغذی

خود ارایی /خیاطی

حسابداری

خطاطی /نقاشی

حالا  فعلن همینها بوده  الان اوضاع بهتر شده وهر چی بخوایی تو خونه میتونی با اینترنت یاد بگیری

فکر کنم همه دهه شصتی ها مثل من  صدتا کلاس میرفتن

#دهه شصت


بیل گیتس

بیل گیتس کجایی بیایی  ببینی من  با تلاش زیادددد تونستم وبلاگ بزنم


سلام  یعنی وبلاگم درست شد