زندگی خانم و اقای مورچه

تلاش برای بهتر شدن من خانم مورچه گازی و همسرم اقای مورچه سیاه

زندگی خانم و اقای مورچه

تلاش برای بهتر شدن من خانم مورچه گازی و همسرم اقای مورچه سیاه

تولدمه

امروز توی شرایطی که دل دلی تو بیمارستان و قطع امید  شده

همه ناراحتن ..تولد منم هست .

دل دلی تنها بچه ای هست که تو فامیل ازش  خوشم می‌اومد 

باورنکردنی شبیه من هست .


الانم خوابم نمیبره چون نمیتونم براش کاری کنم که الان اون به روز مسکن قوی داره درد رو تحمل میکنه ..اما گا ها تو رختخواب ها  خوابیم 



تو روز تولدم برای دل دلی دعا میکنم 



تولدم مبارک


دلی

دل دلی مریضیش دوباره عود کرده 

تقریبا وو مرحله ناامیدی و قطع امید 

فقط تنها کسی که می تونه کمک کنه 

 خدااااااااااات

خدا این طفل معصوم رو کمکش کن 

این غنچه کوچولو رو خودت کمکش کن 

تولدم نزدیکه

من همچنان درگیر پروسه فرزنداورری  هستم ایشالا با خودم کنار اومدم که این ماه بعد برم عکس رنگی بگیرم ..اونم با بیهوشی  

یا اینکه ار بیهوشی   درد و اینا میترسم اما انگاری چاره از نیست و من باید این کار رو انجام بدم

دکتر رژیم هم رفتم و با ورزن ۶۷ برنامه رژیم گرفتم  خدا کنه تحمل کنم 

از فردا هم شروع میکنم .


دختر کوچولو فامیل نزدیکمون  خیلی مریضیش عود کرده 

کاش براش معجزه را می‌شد  این بچه ها سالم میشد از وقتی به دنیا اومده همش بیمارستان بوده  و زیر  سرم و آمپول  خدا کمکش کنه این طفلی هم سالم بشه .


شب قدرم تموم شد

این ماه رمضون با اینکه خیلی نتونستم روزه بگیرم هم داره تموم میشه 

هر سه شب قدر هم اونقد  خسته بودم و فکرم مشغول بود که دعایی چیزی نتونستم بکنم 

همیشه یه دفتر داشتم که دعا ها و ارزوهام رو مینوشتم اما امسال حسش رو اصلن نداشتم



۱=خدایا آمرزش میطلبم برای اموات پدر بزرگها ومادربرزگ و عمو و شوهر عمه و خاله و شوهرش و بقیه که اسماشون رو نمیتونم بنویسم


۲=خدایا ازت میخام اقتصاد خوب بشه   دل همه شاد باشه تا نسل بعدی سالم و خوب بزرگ بشن 


۳=خدایا ازت میخوام خانواده هایی که بچه ندارند رو بهشون بچه بدی 

به صدیقه و زن پسر عمه و مظلومی و الهام و همسایه و 

خودم هم یه بچه سالم و خوشکل و باهوش میخام


4=کار خوب و پرسود برای همه جووون ها محمد و پسرای علیزاده و احمد و پسر اقا مقدم ...



5:خدایا مریض ها و بیمارها رو شفا بده کمکشون کن . این دختر کوچولو فامیل رو هم شفا بده و کمکش کن کمکش کن که نمیره  برای دلی دعا میکنم 


۵=خدایا همه رو از بلایا دور کن 




فعلن اینا باشه بعدن میام اضافه میکنم 

شب نوزده قدر ۱۴۰۱

شاهت نزدیک دو شب هست هنوز نتونستم حتی از جام بلند بشم برم یه وضویی بگیرم یا نمازی دعایی بخونم

هیچ اونقدر پاهام درد میکنه که نگو 

از خودم بدم میاد از خود خودم نتونستم مادر بشم 

نتونستم یه  کار درست حسابی بکنم 

نتونستم با خدا دوست بشم 

نتونستم راه درست رو پیدا کنم 

فقط غم  و ناراحتی و تنهایی 

خدایا چطوری باید ازت خواست که کمک کنی .

یه جوری شده که اگه تو اکسپلور یه بچه ببینم سریع گریه م میگیره.

خدایا این غم رو از دلم از بین ببر 

ما رو لایق یک خانواده کن 

بزار ما هم طعمش رو بچشیم به آسانی 

فرزند که یا سلامتی بیاد و نور امید زندگی باشه .

خدایا ازت طلب میکنم و منتظر معجزه ت هستم