زندگی خانم و اقای مورچه

تلاش برای بهتر شدن من خانم مورچه گازی و همسرم اقای مورچه سیاه

زندگی خانم و اقای مورچه

تلاش برای بهتر شدن من خانم مورچه گازی و همسرم اقای مورچه سیاه

دوشنبه چطور تموم شد؟

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

روزمرگی

لباسها رو ریختم ماشین شست و پهن کردم 

یه پتو شستم 

ظرفها رو شستم و کف اشیزخونه رو طی یا تی کشیدم و شستم 

میوه ها رو شستم 

جاروبرقی کشیدم 

کلی تو اینترنت چرخیدم 

یه کم حرص خوردم و 

الانم ساعت دو هست و زندگی ادامه دارد 

خدایا توکل به تو کمک کن بشه خوب زندگی کرد 

اخاذی

دوستم دیشب واتس اپ داده که دوست پسر سابقش که قبلن چند بار تیغش زده  و از دوستم حدود شس میلیون به بهانه مختلف پول گرفت بازم  دلش پول میخاد و به دوستم گفته اگه پول ندی میرم ازت شکایت میکنم 

که تو مثلن اومدی اموزشگاه من سر کلاس و شهریه ندادی  .البته داستانش طولانیه و من حوصله تایپ ندارم اما اینه که این دختر گیر یه پس قالتاق افتاده و پسره هم از تنهایی  و بی کسی این سواستفاده داره میکنه 

این دختر بدبختم که ترسو هست پیام داد چکار کنم .

بهش گفتم فعلن جواب نده و بزار تهدید کنه و بره شکایت کنه 

اولند که دوستم به اموزشگاه اون یه بارم نرفته بعدم مگه شهریه یه کلاس چقدر میشه ..

کاش یه پارتی کلفت و اطلاعاتی داشتیم بهش میگفتیم اونم میاومد حال این پسر کلاهبردار رو میگرفت 

اینم بگم من مطمینم این پسره یه اخاذ هست و دخترای زیادی رو گول زده.

رفتیم خرید

یکی دو هفته ای بود که تو خونه رسما هیچی نداشتیم و نرفته بودیم خرید کلی کنیم  و اگه چیزی لازم بود رو خودم مجبور میشدم برم سوپری خرید که دیشب بالاخره اقای مورچه ظهر تماس گرفت و گفت عصر اماده باش بریم خرید 

همیه بین فروشگاهها ما می رفتیم افق ..اما این بار رفتیم یه فروشگاه دیگه ..اما پشیمان شده بودیم چون اون اجناسی که ما میخاستیم رو اونجا اون مارکها رو نداشت و مثل تن ماهی  و رب گوجه یا خیلی وسایل دیگه ش رو مارکها و اسامی عجیب و غریب بود و کلی هم ناراحت شدم بابت گرونی که تو فروشگاه دیدم حالا ما دو نفریم و هر دو هم یه خدا رو شکر درامد داریم اما اون خونواده هایی که فرزند دارند و کارگر هستند چطور میخان یه مایحتاج ساده رو تامین کنند .یعنی مسولان دلشون برای اونها میسوزه؟یعنی از ته قلب برای نسل اینده تلاش میکنند ؟

چون اگه نشه همین بچه ها رو با تغذیه سالم  و خوب بزرگ کرد نسلشون میشن یه مشت ادم مفنکی و مریض احوال و ضعیف ..بعد ایران رو چطوری میتونند سربلند کنند ؟



خداوندا

خداوندا توی که جان دادی و جان میگیری تویی که روزیی دهنده و مهربانی  هیچ گاه من رو تنها نزار و مثل همه این سالها کنارم باش و کمکم کن ...وقتای ناراحتی تو کنارم بودی و امی دهنده بودی وقتای خوشحال هم همینطور ..

ممنونم ازت بابت کمکهایی که بهم میکنی

فقط در پیشگاه تو سر خم میکنم دستم رابگیر و رها نکن