زندگی خانم و اقای مورچه

تلاش برای بهتر شدن من خانم مورچه گازی و همسرم اقای مورچه سیاه

زندگی خانم و اقای مورچه

تلاش برای بهتر شدن من خانم مورچه گازی و همسرم اقای مورچه سیاه

شوهر خیالی

یه آهنگ خیلی احساسی پیدا کردم

از نظر من  خیلی قشنگ هست 

خواستم برا مورچه ارسال کنم دلم نبود 

گفتم مورچه لایق این آهنگ و عشقی که توی این آهنگ هست نیست 

و براش نفرستادم .

توی نی نی سایت یکی نوشته بود کی شوهر خیالی داره ؟

بعد خیلی ها یعنی تقریبا ۵۰ نفر گفته بودن ما شوهر خیالی داریم که خیلی عاشقونه و ال و بل و 

دیدم من چه عقبم از دنیا 

چرا من تا الان شوهر خیالی نداشتم میخام برم یه شوهر خیالی پیدا کنم 

یه پسر خوش تیپ و پولدار که برام پر پر بزنه .قوه تخیلم اصلن قوی نیست 

نمیدونم چطوری برم خیال پردازی کنم .اسم شوهر خیالی چی باشه ؟

شغلش چی باشه؟

فعلن اسم نمیزارم براش چون هیچ اسم قشنگی فعلن تو ذهنم نیست

شعلشم همینجوری بچه مایه دار باشه 

اما موهاش بلند باشه بافت آفریقایی زده باشه هنگ درام هم بلد باشه 

خونوادش هم راه دور باشن  خونمون هم  شبیه  خونه عشق ممنوعه خونه عدنان بیک باشه  .فعلن همین