زندگی خانم و اقای مورچه

تلاش برای بهتر شدن من خانم مورچه گازی و همسرم اقای مورچه سیاه

زندگی خانم و اقای مورچه

تلاش برای بهتر شدن من خانم مورچه گازی و همسرم اقای مورچه سیاه

اگه

اگه یه روزی بچه دار بشم .مال و اموال درست و حسابی ندارم بهش بدم 

نمیتونم براش خونه  بخرم یا ماشین درست   حسابی بندازم زیر پاش نمیتونم  بفرستمش مدرسه های گرون یا حتی بفرستم خارج درست بخونه.

اما اگه بیاد قول میدم تمام تلاشم رو برای شاد بودنش انجام بدم..

قول میدم کمکش کنم هر راهی رو که دوست داره بره و تو کارا کمکش میکنم.

اذیتش نمیکنم که از ترس زبون من بخواد ازدواج کنه و از خونه من فرار کنه.

براش خسیس بازی در نمیارم که بخواد از سن کم بره سرکار بخاطر دوزار بود .

بهش توهین نمیکنم و سرکوفت نمیزنم.

هیچگاه  تنهاش نمیزارم .

حس تلخ دوست نداشته شدن رو بهش نمیدم .

 کاری میکنم  که تا هر موقع زنده باشم فقط از من عشق و محبت ببینه .